Bloggers

Trupa Bloggers este formată din Ovidiu Gabriel Botezatu sau Zaitz – voce si chitara, Laurentiu Ionut Ungurianu – voce, Iulian Demeter - DJ-ul trupei, Ovidiu Nicolae sau Mowgli – voce. Ideea creării acestei trupe i-a aparţinut lui Gabriel Huiban. Ea s-a lansat oficial în octombrie 2009, piesa de debut fiind "Mă doare o lună".
Atat de dulce...
Tu chip frumos..
cu zambetul care ma intors pe dos..
Unde-mi pleca gandu
Hopa apareai si tu



Din tot cea fost ... Ce a ramas
O vaga amintire despre o fata
Care tipa cand o tragi de nas
Parca e ea..
Cea care spune mereu "te iubesc" in loc de "multumesc"

Sunt Ok nu ma intreba..
Nu sufar inteleg ca si pentru tine a venit pizza..
Tre' sa ranesti
visul scandalos pe care il urmaresti

Refren :
Asta e viata mea
Intri sau iesi din ea
Nu mai suntem impreuna
Ma doare o luna si caut mai departe...

Nu fugi stai..
mai ai sa`mi dai ..
o nopate de vis ..
asa cum mi-ai promis
te cam dai inapoi
Cum ramane cu noi
Asa e cand ai vrea sa o ai
Si iar nai sa-i dai

(REFREN)



Ma intreaba toti de ea
De ce nu sunt cu ea...
Nu mai suntem impreuna
Mint ca nu doare si caut maï departe...
0 Responses

Trimiteți un comentariu

  • Persoane interesate